Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 2, 2012

Kena Kuat Hadapi Semua Nih

Assalam.
Hmm tak tahu nak cakap macam mana lagi dengan hubungan nih. Jalan terbaik lepas kan dia untuk orang yang dia sayang. Myb dia akan bahagia. Semua silap aku terlalu sayang pada dia sampai dia luka kan hati aku aku masih boleh terima lagi. Hmm hope lepas nih dia happy dengan kehidupan dia. Terus kan berjaya yer sayang. Capai cita - cita. Good luck. Aku tak mahu terus mengharap macam nih. Sampai bila?

Kau pernah buat aku nangis gembira suka duka macam2 lagi. Then lepas nih semua tuh dah tak ada lagi. Kena kuat nak hadapi masa depan. Kena berdikari. Hmm hope aku boleh lupa kan kau sayang. Semoga kau happy. Love you 05022010.

2 comments:

  1. kenapa syg? kau clash ke?
    sabar ye syg, dugaan semua tuh.
    maybe ada lg yg lebih baik dr dia..
    kuatkan semangat k..

    ReplyDelete
  2. Lepas 6 bulan baru dia tahu erti sayang nya oni tapi semua dah terlambat kan :') Im happy now with himm my azlann.

    ReplyDelete