Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

Antara Semangat Dan Kejatuhan

Assalam. 
Hmm myb memang dah tak ada jodoh antara aku dengan dia lagi. Aku dah cuba buat yang terbaik untuk hubungan nih tapi ada sahaja yang menyakit kan hati aku dapat. Makin lama aku bertahan makin sakit aku rasa. Ya Allah jika dia jodoh ku berikan lah kekuatan pada ku hadapi dugaan nih. Aku tersangat2 lemah untuk hadapi dugaan nih. Dulu dia yang bagi semangat pada aku tapi sekarang dia yang menyakit kan hati aku. Aku kena kuat walaupun aku tak kuat.

Bukan mudah nak hadapi semua nih. Aku ingin dia berubah bukan berubah berpaling pada orang lain. Hmm apa pun aku kena kuat lepas nih hadapi semua Nya tanpa dia. Dan dia semoga happy bersama insan tersayang. Aku percaye dia akan lebih bahagia berbanding aku. 

Sekarang aku hanya mampu tawakal untuk hubungan yang kita bina 2 tahun 3 bulan nih.
Aku mampu bersabar dengan semua dugaan nih. Terima kasih sudi sayang aku susah payah bersama aku suka duka :') aku tetap akan sayang kan kauu.

No comments:

Post a Comment