Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 18, 2012

♥ Konvokesyen Hari Untuk Emak Dan Abah Saya ♥

Assalammualaikum. Heyy semua.Okay mahu kongsi gambar detik2 semasa konvo bersama mereka yang tersayang tercinta dan terbaik :')

Sabtu 14/04/2012 di DEWAN UTEM MELAKA

gambar bersama mereka tersayang
Hope enjoy :D


Ibu Bapa
*Terima Kasih Doa Kan Anakmu :')*
*Mok Sayang Emak Abah Sangat*


Faisal a.k.a Pejal
*Susah Senang Semasa Belajar Kita Dapat Konvo Sama2*
Kenangan :') Hope Kita Akan Tetap Berkawan Yer.



Dia Sahabat Baik Dan Karib Saya
*Nur Farah Izzati a.k.a Zaty*


*NFI with NFM*


Dia Kawan Saya Dari Sekolah Menengah
* Tak Sangka Kan Dapat Konvo Sesama*


Mereka sahabat saya. Teman rapat saya juga di kolej. Lain jurusan tapi tetap akan bersama :)
*bella dan fath*


Bunga Bear Pink
*pemberian Emak Dan Abah*

#Walaupun yang sebenarnya sedih dalam gembira. Sebab dapat balas jasa emak dan abah :') Hmm keluar dewan cari emak abah. Lihat! Ada bunga bear pink wuhaa sebak sayuu :'( sedih pun ada. Hmm terima kasih sangat! Terima kasih sekali lagi ye emak abah. Mok hargai Nya :')

#Kawan2 kolej hope lepas nih korang terus berjaya tahuu :D terus kan kehidupan kita yer.

No comments:

Post a Comment