Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

dunia college yang penuh pelbagai dugaan :')

salam rakan2 blog sayaa.
daa lama ta tulis blog kat ruang cerita cinta kita nih.
yeahh! busy kowt dengan dunia college :( penat dengan college hmm sem last cuba buat yang terbaik yok mok. Insya'Allah i can do it :')
hmm first na ctew fasal daftar college huh! ta best sangat2 wehh :(
cam kelam aje kan ka kan geng? apa pun ta boleyh ler dol!
apa pun daa selesai daftar next week nye baru class mula. Hmm daa mule terbayang kan tugasan2, class, lecture baru yang akan ambil alih class tuk sem last nih OMG! first time masuk class lukisan kerja 2. Yaw berkenalkan diri bagai kat lec. baru tuh Oo boleh laaa kan :)
then daa seminggu masuk college dapat jumpa clasmate yang 6 bulan ta jumpa sebab KAMI LI hmm macam2 cerita kami bual kan lalala biase laa kan.
pastuh buat pertama kali nye aku tdoo sesorang sebab housemate aku balik rumah masing2 sebab aku ade kursus pembuatan model 3 hari kat kolej. Yeahh! best memang laa best beb tapi bile balik rumah bapak sunyi aku sorag nasib kawan sebilik aku nih pandai kan suh kawan dia teman aku hmm TERIMA KASIH tau awak awak & awak :')

and now tugasan terlampau banyak sampai aku sendiri tension hm na p college pun menangis wehh! :( gile kan? hmm tension dengan college & buah haty tersayang tuh hmm sorry to say laa kawan2 yang lihat kami gaduh kan. biasa laa kan T_T nama pun bercintoo HAHA daa biasa daa gaduh2 nih yang paham aku just lesbo aku tuh si NFI HAHA beb aku sayang kau doooh!




No comments:

Post a Comment