Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

Hai Blog Terchenta!

Daa lama ta update blog kesayangan nih :D renduu pun ada HAHA busy dengan kerja macam2 laa. Balik2 lihad adex aku edit blog dia wow! chantex ler colour2 pink lagi i like :D i think so? i love pink so much muaah! na edit blog memang ta ada masa. Hari2 kerja na online facebook pun jap aje mata always ngantuk lalala so tdoo pagi bangun p kerja tuh laa activity harian aku sebagai pelajar latihan industri (LI) hmm demi allah LI ta best nyampah sesangad na hadap muka masing2 tp ape daya aku kan?hadap saja hmm buad baik pun orang mana pandang sabor ake laa weh! hmm 10/06 daa na abes practical yes! tuh y aku tunggu sangat2 tauu :) aku ta na ape2 pun just na cepat abes LI nih. Ta mau ler sume nih serabut tauu. Kesian my hubby. ta perlu kowd na ctew kad cnih bebanyak pasal LI lagi pun aku memang ta berminat na kongsi ctew and pengalaman aku yang macam tertt terrt nih :D i think so :D HAHA.

No comments:

Post a Comment